Politica de retur

DREPTUL DE RETRAGERE

CLIENTUL va avea la dispoziție o perioadă de 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului pentru a-l returna. În orice caz, costurile de transport vor fi suportate de CLIENT, iar produsul trebuie returnat în ambalajul original și în stare perfectă.

Schimbarea dimensiunilor: Ce se întâmplă dacă am mărimea greșită?

Dacă doriți să schimbați mărimea unui produs, aveți la dispoziție o perioadă de 14 zile de la livrarea comenzii. Pentru a realiza acest proces rapid și eficient, trebuie să utilizați portalul nostru de retururi la următorul link: Padel Store – Portalul de retur.

Pașii de urmat:

Introduceți următoarele detalii:

  1. Numărul comenzii: (Numărul comenzii dumneavoastră, de exemplu 24920)
  2. Email: (E-mail): (Adresa dvs. de e-mail, de ex. padelstore@gmail.com)

Urmați pașii indicați pe platformă:

Procedeți urmând instrucțiunile furnizate pe portal pentru a finaliza procesul.

Trimiteți din nou dimensiunea solicitată:

După ce am primit și analizat starea produsului returnat, vom proceda la reexpedierea mărimii solicitate.

Este important de reținut că costurile directe asociate cu returnarea produselor vor fi în responsabilitatea CLIENTULUI.

GARANȚII APLICABILE

Toate produsele oferite prin intermediul site-ului sunt complet originale, cu excepția cazului în care se indică altfel în descrierea acestora.

În conformitate cu legislația în vigoare privind garanțiile bunurilor de consum, produsele noastre au o garanție de 2 ani de la data facturii de achiziție, însă în primele luni, defectele apărute la produse sunt prezumate a fi defecte de fabricație, dacă nu se dovedește contrariul, clientul trebuie să demonstreze că este vorba de un defect de fabricație și dacă acesta apare după a patra lună și înainte de doi ani. Întotdeauna cu o factură sau o chitanță de cumpărare.

Dacă, înainte de a patra lună sau de perioada de timp stabilită în scris de producător pe eticheta articolului, articolul este deteriorat, iar clientul suspectează că ar putea fi cauzat de un defect de fabricație, acesta poate utiliza garanția contactând departamentul nostru online de servicii pentru clienți în secțiunea de expediere și retururi de pe site-ul web unde a fost efectuată achiziția.

Odată ce articolul a fost analizat de serviciul tehnic, pot apărea trei situații:

  • Serviciul tehnic repară produsul și acesta este returnat clientului.
  • Serviciul tehnic schimbă articolul cu unul nou. În acest caz, același articol va fi returnat ÎNTOTDEAUNA, nu este posibil să fie schimbat cu un alt articol (cu excepția cazului în care se epuizează stocul).
  • Serviciul tehnic stabilește că produsul nu are niciun defect de fabricație și că modificarea sau repararea este inadmisibilă. În acest caz, produsul original al clientului îi va fi returnat.

Legea aplicabilă și jurisdicția

Prezentele condiții vor fi guvernate sau interpretate în conformitate cu legislația română pentru ceea ce nu este stabilit în mod expres. Furnizorul și CLIENTUL sunt de acord să supună orice litigiu care ar putea apărea în urma furnizării produselor sau serviciilor reglementate de prezentele condiții, instanțelor și tribunalelor din Timișoara.


Atunci când efectuați comanda, acceptați acești Termeni și Condiții de prestare a serviciului care sunt prezentate mai jos.

  1. Cadourile fizice vor fi disponibile în limita stocului disponibil, dar în niciun caz comanda nu va fi trimisă fără cadoul corespunzător sau fără un înlocuitor al acestuia, dacă acest lucru este indicat în aceasta.
  2. Ne rezervăm dreptul de a schimba articolele cadou, dacă nu le avem, cu altele de valoare egală sau mai mare.
  3. Cadourile nu pot fi schimbate pentru bani și nici nu sunt permise modificări sau returnări fără aprobare prealabilă.
  4. Returnarea articolelor cadou trebuie aprobată în prealabil în scris la Centrul de servicii pentru clienți și va fi permisă sau nu, în funcție de disponibilitatea articolelor.
  5. Costurile de expediere pentru schimbarea articolelor cadou, care au fost aprobate în prealabil, trebuie să fie acoperite de către client, atât pentru călătoria de la adresa sa la sediul nostru, cât și pentru călătoria pentru înlocuire de la sediul nostru la adresa clientului.
  6. În cazul în care se face o comandă care are dreptul la un cadou și nu există stoc pentru comanda inițială în acel moment; vi se va oferi o compensație pentru inconvenientul cauzat de un alt articol cu caracteristici identice sau mai bune decât cel care poate avea dreptul la un articol cadou sau nu.
  7. Orice litigiu care ar putea apărea din această relație va fi soluționat în conformitate cu legislația română va fi supus instanțelor competente care sunt stabilite legal prin legile care se aplică acestui contract.

INFORMAȚII ȘI DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Toate informațiile referitoare la produsele și/sau serviciile oferite Padel Maniacs S.R.L., vor fi publicate prin intermediul site-ului web www.padelstore.ro indicând următoarele informații în legătură cu fiecare dintre ele:

  1. Marca produsului
  2. Modelul produsului
  3. Imagini ale produsului
  4. Descrierea produsului
  5. Prețul produsului
  6. Reduceri la produs (dacă este cazul)
  7. Cadouri incluse (dacă este cazul)
  8. Alte produse conexe și recomandate

În cazul în care, la momentul achiziției, nu există stoc pentru oricare dintre produsele solicitate, Padel Maniacs va informa Clientul despre această situație, indicându-i opțiunea de a aștepta stocul de produse, de a anula achiziția, ceea ce va duce la rambursarea corespunzătoare a sumelor bănești plătite sau, după caz, de a-i furniza un produs cu caracteristici similare sau superioare (cu aceleași calități sau chiar superioare), în urma aprobării de către client.

Disponibilitatea produselor și a stocului în timpul procesului de achiziție este menționată cu titlu de exemplu și, prin urmare, nu va avea caracter contractual, deoarece poate apărea situația în care achizițiile aceluiași articol sunt efectuate în același timp, ceea ce face ca produsul să nu fie disponibil și să provoace epuizări de stoc.

Fiind vorba de un comerț electronic, stocul este actualizat online, prin urmare este posibil ca stocul să se epuizeze în timpul procesului de achiziție.

În cazul în care produsul se epuizează, www.padelstore.ro va contacta clientul pentru a-l informa cu privire la această situație, indicând, pe de o parte, data aproximativă de livrare la care comanda va fi furnizată fără o majorare de preț, iar pe de altă parte, clientului i se va oferi opțiunea de a i se trimite un produs cu caracteristici similare sau superioare celui comandat inițial, clientul putându-și exercita dreptul de retragere și de reziliere în aceleași condiții ca și cum ar fi vorba de bunul solicitat inițial.

În cazul în care epuizarea stocurilor este definitivă, iar clientul nu acceptă niciuna dintre opțiunile propuse, acesta va primi un pachet cu suma integrală pe care a plătit-o, în conformitate cu legislația în vigoare.

Scroll to Top