Termeni și condiții de utilizare
Prin plasarea comenzii dumneavoastră, sunteți de acord cu acești Termeni și condiții și cu Termenii de utilizare de mai jos.
CONDIȚII LEGALE
În cele ce urmează este prezentat documentul contractual care va reglementa achiziționarea de produse și servicii prin intermediul site-ului www.padelstore.ro, proprietate a Padel Maniacs S.R.L. (în continuare Prestatorul). Acceptarea acestui document implică faptul că CLIENTUL:
- A citit, înțelege și înțelege ceea ce este prevăzut în prezentul document.
- Că este o persoană cu capacitate suficientă pentru a contracta.
- Că el/ea își asumă toate obligațiile prevăzute în prezentul document.
Prezentele condiții sunt valabile pe o perioadă nedeterminată și se aplică tuturor contractelor încheiate prin intermediul site-ului web al furnizorului www.padelstore.ro.
Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral prezentele condiții, fără a afecta bunurile sau promoțiile care au fost achiziționate înainte de modificare.
IDENTITATEA PĂRȚILOR
Pe de o parte, furnizorul bunurilor sau serviciilor contractate de către CLIENT este Padel Maniacs S.R.L., cu sediul social ADRESA: STRADA OVIDIU COTRUȘ 2/A, BIROURI ETAJUL 2, TIMIȘOARA, TIMIȘ, ROMÂNIA. CUI: RO 49403898 , și cu serviciul de relații cu clienții la numărul de telefon +40752449429, iar pe de altă parte, CLIENTUL, înregistrat pe site-ul web folosind un nume și o parolă de CLIENT, pentru care are întreaga responsabilitate pentru utilizarea și custodia, fiind responsabil pentru exactitatea datelor personale furnizate furnizorului.
SCOPUL CONTRACTULUI
Scopul acestui contract este de a reglementa relația contractuală de vânzare între furnizor și CLIENT în momentul în care acesta acceptă căsuța corespunzătoare în timpul procesului de contractare online.
Relația contractuală de vânzare-cumpărare presupune livrarea, în schimbul unui anumit preț afișat public prin intermediul site-ului, a unui anumit produs sau serviciu.
PROCEDURA DE CONTRACTARE
Procedura de contractare poate fi realizată numai în limba română. În cazul în care aceasta poate fi realizată într-o altă limbă, acest lucru va fi indicat înainte de inițierea procedurii de contractare.
Pentru a avea acces la serviciile oferite de prestator, CLIENTUL trebuie să se înregistreze prin intermediul site-ului web prin crearea unui cont de CLIENT. Pentru a face acest lucru, CLIENTUL trebuie să furnizeze în mod liber și voluntar datele cu caracter personal care vor fi solicitate.
CLIENTUL va selecta un nume de CLIENT și o parolă, angajându-se să le utilizeze cu diligență și să nu le pună la dispoziția unor terți, precum și să comunice prestatorului pierderea sau furtul acestora sau posibila accesare de către un terț neautorizat, pentru ca PRESTATORUL să procedeze la blocarea imediată.
CLIENTUL nu poate alege ca nume al CLIENTULUI cuvinte care au ca scop confundarea altora prin identificarea sa ca membru al prestatorului, precum și cuvinte jignitoare, insultătoare și în general contrare legii sau cerințelor moralei și bunelor obiceiuri.
Odată creat contul CLIENT, vă informăm că, în conformitate cu cerințele din Legea 365 /2002 a Serviciilor Societății Informaționale și a Comerțului Electronic, procedura de contractare va urma următoarele etape:
Pașii pe care CLIENTUL trebuie să îi urmeze după înregistrare pentru a finaliza achiziția.
- Selectarea adresei de expediere la care dorește să primească produsul achiziționat
- Selectarea metodei de plată între care să aleagă: Card de credit sau Paypal
- Folosirea codului de reducere dacă este cazul
- Completarea comentariilor comenzii, dacă este cazul
- Alegerea adresei de facturare
- Confirmarea comenzii
În orice caz, platforma de contractare a furnizorului va informa CLIENTUL, odată ce procedura de contractare a fost finalizată, prin e-mail cu privire la toate caracteristicile, prețul, modalitățile de transport, data contractării și data estimată de livrare a produsului sau serviciului contractat.
PREȚUL ȘI TERMENUL DE VALABILITATE A OFERTEI
Prețurile indicate pentru fiecare produs includ taxa pe valoarea adăugată (TVA) sau alte taxe care pot fi aplicabile și, în orice caz, sunt exprimate în moneda RON. Aceste costuri, cu excepția cazului în care se specifică în mod expres altfel, nu includ costurile de transport, manipulare, ambalare, asigurare de transport sau orice alte servicii suplimentare și anexe la produsul sau serviciul achiziționat.
Prețurile aplicate fiecărui produs vor fi cele publicate pe site-ul web și aplicate automat prin procesul de contractare în ultima fază a acestuia. Clientul își asumă faptul că, în orice caz, evaluarea economică a unora dintre produse poate varia în timp real. În orice caz, acest lucru va fi întotdeauna comunicat în prealabil CLIENȚILOR.
Pentru orice informații despre comandă, CLIENTUL va avea la dispoziție numărul de telefon al serviciului clienți al furnizorului care este +40752449429 sau prin e-mail la următoarea adresă info@padelstore.ro. În orice caz, în subiectul mesajului sau la operatorul telefonic trebuie să fie indicat numărul de comandă care a fost atribuit și indicat în e-mailul de confirmare a achiziției.
Zone de livrare
Produsele oferite pe site vor fi livrate numai în următoarele țări:
- România
Nu se vor face livrări în afara zonei de livrare menționate mai sus.
Metode de plată acceptate
Sunt oferite următoarele metode de plată: Card de credit/debit.
TVA
Prețurile afișate includ taxa pe valoarea adăugată (TVA) aplicabilă în mod legal și sunt indicate în lei. Cu excepția cazului în care se precizează în mod expres altfel, prețurile afișate nu includ costurile de transport.
Cadouri
Cadourile fizice vor fi disponibile până la epuizarea stocului, dar în niciun caz comanda nu va fi trimisă fără cadoul corespunzător sau înlocuirea acestuia, dacă se indică acest lucru în cadrul acesteia.
Ne rezervăm dreptul de a schimba obiectele cadou, pentru că nu le avem, cu altele de valoare egală sau mai mare.
Cadourile nu pot fi preschimbate în bani și nici nu sunt permise schimburi sau returnări fără aprobare prealabilă.
Retururile de articole cadou trebuie aprobate în scris în prealabil la Centrul de servicii pentru clienți și vor fi acceptate sau nu, în funcție de disponibilitatea articolelor.
Costurile de expediere pentru schimbul articolelor cadou, aprobate în prealabil, vor fi suportate de client atât în secțiunea de la domiciliul său la facilitățile noastre, cât și în secțiunea de înlocuire a facilităților noastre la domiciliul clientului.
În cazul plasării unei comenzi care corespunde unui cadou și nu dispunem de stocul comenzii inițiale în acel moment, vi se va oferi o compensație pentru inconvenientul cauzat de un alt articol cu caracteristici egale sau mai bune care poate corespunde sau nu articolului cadou.
Rezolvarea oricărui litigiu care poate apărea în cadrul relației se va rezolva în conformitate cu legislația română și va fi supusă instanțelor judecătorești și tribunalelor competente și legal determinate de legile aplicabile acestui contract.